Wednesday 6 November 2013

Original perfumes from US


OUR MOMENT 100ml

RM 270 (FREE POSTAGE) 


Our Moment dari One Direction adalah aroma buah bunga untuk wanita. Ini adalah aroma yang baru. Ia telah dilancarkan pada tahun 2013. Nota atas limau gedang merah jambu, buah-buahan hutan dan currant merah; nota pertengahan adalah freesia, melati dan kemboja; nota pangkalan adalah nota yg berhubung dgn hutan, nilam dan kasturi.



Signature for Her by David & Victoria Beckham
75ml

RM 145 (FREE POSTAGE)


Signature for Her oleh David & Victoria Beckham adalah aroma Malaisie bunga untuk wanita. Ia telah dilancarkan pada tahun 2008. Nota atas bunga lawang dan epal hijau; nota pertengahan adalah orkid, semacam bunga dan vanila; nota pangkalan adalah nilam, ambar dan kasturi.



Taylor by Taylor Swift
100ml

RM 220 (FREE POSTAGE)


Taylor oleh Taylor Swift adalah wangian yang baru dilancarkan pada Jun 2013 yang telah diilhamkan oleh cerita dongeng, aroma Taylor adalah lebih peribadi kepada penyanyi itu kerana ia mencerminkan gaya sendiri.

Taylor adalah manis, wangian bunga-buah-buahan dengan asas berkayu. Ia dibuka dengan aroma memikat laici, limau dan kelopak magnolia, dengan Peony, bunga dan orkid vanila di dalam dan asas yang diperbuat daripada cendana, madu aprikot, kasmir kasturi dan kayu lembut.

Reka bentuk botol muda cuba untuk menggabungkan gaya moden dan retro dengan butir-butir mutiara, penyumbat kristal dan cetakan berani. Wangian ini boleh di dapati dalam 100ml (edp)




No comments:

Post a Comment